Admiralitetet

At blive Admiral er en udmærkelse for medlemmer som har leveret en ekstra indsats til gavn for SKB.

Ud over dette skal man være fyldt 60 år samt have været med i SKB i 10 år.

Admiralitetet afholder et par arrangementer i klubben hvert år. Bl.a. årets store julebanko.

De stiller altid friske op hvis der er brug for en hjælpende hånd i alle de øvrige udvalg, det være sig til stævner, opstilling af telt, servering af øl og meget mere.

Svømmeudvalg

Hver vinter svømmer vi til den fordelagtige pris á 100 kr., men svømmebåndet koster 50 kr. i depositum, i Greve Svømmehal. Mandag mellem kl. 20-21:00. Indgang fra kl. 19:40, men saunaen er lukket denne sæson.

Vi har adgang til de første 3 baner i det store bassin, som deles med andre klubber. Vi er blevet bedt om, at fordele os henover hele timen, således at alle ikke er i bassinet fra 20:00-20:30 men OGSÅ fra 20:30-21:00. De ønsker gerne en lidt bedre udnyttelse af banerne.

Medlemmer som stadig har svømmebåndet fra sidste sæson, skal blot betale de 100 kr. Derefter bliver svømmebåndet aktiveret igen.

Opstart 3. okt – sidste gang 25.4.2023

Ferielukket: Uge 42, 52, 1, 8, 14, 15.

Er du interesseret så kontakt Susanne Lauridsen på 5xlauridsen@gmail.com

Dykker-udvalget

Greve Sportsdykker Klub – en del af Sejlklubben Køge Bugt

Vi er en dykkerklub med plads til alle og med stor fokus på sammenhold, sikkerhed og med familien i centrum. Vi har dykkere i alle aldre, og på alle niveauer og begge køn.

Er du interesseret i flaskedykning?

I Greve Sportsdykkerklub tilbyder vi PADI certifikater som vi selv uddanner, da vi har en instruktør med i klubben.

I vinterhalvåret er der teori i klubhuset og træning i Greve Svømmehal, hvor sommeren hovedsageligt bliver brugt på dyk i det danske hav. Der arrangeres løbende dykkerture både i ind- og udland.

Dykkerklubben holder til i eget Klubhus Greve Marina – havneøen Hejren, lige ved slæbestedet.

Ønsker du mere information, så kontakt: Formand for dykkerafdelingen Carsten Seest på tlf: 4010 8528.

Kajakudvalg

Fællesskab for medlemmer af SKB med interesse i havkajak og ture i og omkring Køge Bugt Strandpark.

Udvalget er tænkt som hjælp til at komme igang med kajaksejlads og hvor du kan dele oplevelser og ture for de øvrige samt søge efter medlemmer til at tage med på en tur på vandet.

Se mere på linket til facebook gruppen SKB kajak

ER DU IKKE MEDLEM AF SKB I DAG?

Så kan du blive medlem af SKB og dermed SKB Kajak for KUN Kr. 475 pr. år.

Gennem dette medlemskab får du foruden adgang til vores kajak gruppe (SKB Kajak) mulighed for at låne en af vores 4 kajakker, som Kajakhotellet har stillet til rådighed.

Ønsker du at have din egen kajak liggende i vores kajak hus, koster det Kr. 1.000 pr. år. Vi har stadig pladser tilgængelige.

Vær med til at skabe et spændende kajak fællesskab i Greve Marina.

For yderligere information send en mail til kajak@skb.dk

Familien i Fokus

Familien i fokus er et nyt udvalg, som har til sigte at fremme samværet mellem de mange familier med børn som er medlemmer af SKB.

Udvalget arrangerer aktiviteter, fællesspisning, udflugter og lignende for at samle de mange børnefamilier, bedsteforældre, bonusforældre osv. med en tilknytning til klubben og derved skabe samvær, netværk, venner og fællesskab.